Isnin, 10 November 2014

aku keliru!

Assalamualaikum..selamat tengah hari...hari ini aku nak cerita..
Hari ini aku keliru dengan suasana ini..aku tak tahu mana harus aku pilih...macam-macam aku dengar pendapat orang...pada mulanya aku sudah terima..tapi makin lama hati aku celaru...aku tak tahu apa harus aku buat...aku rasa macam belum bersedia..sebab tanggungjawab seorang suami or isteri terlalu berat bagi aku..bersediakah aku nak alami alam rumah tangga..aku perlu banyak perbaiki diri aku...aku terlalu banyak kekurangan dalam hidup aku...terimakah dia untuk menerima kekurangan aku..cintakah dia padaku?adakah kelurga dia terima aku seandainya?tapi bagaimana perempuan itu?dia cintakan boyfriend aku...tapi sanggupkah aku lepaskan dia pada perempuan itu?aku tak sanggup rampas orang dia cinta and sayang...adakah aku ini pentingkan diri sendiri...kenapa aku terlalu jaga persaan orang...sedangkan hati aku terluka..ya allah harus mana aku pilih...jodoh,pertemuan and ajal engkau yang tentukan semua ini..apa pun jawapan daripada engkau aku redha...tapi sanggupkah aku lalui masalah yang akan datang?ya allah hanya padamu ku memohon..engkau tunjukkan jalan kebenaran mu...hanya engkau tahu di sebalik semua ini...😢😢😢

Tiada ulasan:

Catat Ulasan