Rabu, 5 November 2014

saya anggap awak sebagai abang

Assalamualaikum,selmat petang semua sudah lama aku tak tengok blogger...maaf kerana biarkan sunyi tanpa luahan dari aku...
Hari ini aku cerita mengisahkan seorang lelaki yang aku kenal dekat penulisan2u...
Awak..
Saya minta maaf kerana sudah lama saya mendiam diri atas sebab-sebab tertentu...yelah saya ingat awak sudah lupakan saya..dulu saya sayang awak, cinta awak..tapi semua sudah berubah..saya sudah anggap awak sebagai abang saya...ada perempuan yang lebih baik daripada saya mungkin awak akan menemuinya...awak jangan sebabkan ego awak menyesal...awak percayalah dengan takdir allah..allah pasti akan cari yang lebih baik dari saya...saya harap awak dapat menemuinya...semoga perempuan dapat mencintai awak dengan penuh kasih sayang..
Saya tak layak untuk awak...saya manusia yang ada kesilapan yang perlu perbaiki..awak, saya harap awak baca blog ini..saya minta maaf kalau selama ini saya lukakan perasaan awak selama ini...saya selalu doakan kebahagiaan awak...saya sudah anggap awak sebagai abang saya sendiri...Dan smpai saya sendiri terfikir saya tak layak untuk awak...ada gadis yang lebih layak untuk awak...sekali lagi saya minta maaf...apa yang sampai dekat mesej adalah benar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan