Sabtu, 8 November 2014

numbor tidak dikenali!

Assalamualaikum..hai selamat tengah hari..yang tengah lunch itu makan elok-elok jangan sampai tersedak pulak..😏😏
Semalam time aku nak pergi kerja aku buka data internit...tiba-tiba dapat mesej whatspp dari orang yang tidak dikenali..."salam, kenal tak saya lagi" dalam hati siapalah orang tidak di kenali ini...aku kalau orang tidak dikenali aku tak layan..tiada kuasa aku nak layan orang macam itu lebih baik aku aku buat kerja daripada layan orang tidak di kenali...tapi aku ada juga tanya-tanya kawan aku...diaorang tak
Ada pulak kenapa?aku pon cakap tak ada apa-apa...abaikan sahajalah bukan penting bagi aku pun..mungkin orang mahu mengena-genakan aku...sorry to say...aku takkan layan orang macam itu..sifat garang aku tetap ada dalam diri aku...zaman sekarang mana boleh bagi muka sangat...so sampai sekarang aku buat tak tahu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan